တီပီျမန္မာရဲ႕ ပုဏၰားယိမ္းဟာ ၂၀၀၁ သႀကၤန္မွာ ပရိသတ္ရဲ႕ တခဲနက္အားေပးမႈကို ရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ေနာက္တစ္ႏွစ္ ၂၀၀၂ သႀကၤန္လုပ္ဖို႔အတြက္ Meeting အၿပီးမွာ လီယိုက ေျပာပါတယ္။ “မႏွစ္ကလည္း ဒီပုဏၰားေတြ ဒါပဲဆို၊ ဒီႏွစ္လည္း ဒီပုဏၰားေတြ ဒါပဲ ဆိုတယ္ဆို ပ်င္းစရာႀကီးတဲ့၊ အဲဒါေၾကာင့္ ပုဏၰားယိမ္းထက္ကို နတ္စိမ္းယိမ္း လုပ္ရင္ေကာင္းမယ္လို႔” ေျပာလာပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ စစ္ႏုိင္၊ တရုတ္ႀကီးနဲ႔ ေက်ာ္ႀကီးတို႔ အစား ကြမ္းသီး၊ ေက်ာ္ဇင္နဲ႔ ကိုတြတ္ပီတို႔ကို အစားထုိးလို႔ ပုဏၰားတစ္ပိုင္းေလာက္ ထည့္ၿပီး နတ္စိမ္းယိမ္းကို အဓိက ကမယ္လို႔ေျပာတယ္။
နတ္စိမ္းယိမ္းအေၾကာင္းမေျပာခင္ ေနာက္ပိုင္းလူေတြလည္း သိရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့ Stage Manager နဲ႔ ticketing အေၾကာင္းေလးကို နည္းနည္းေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ First Year တုန္းက လုပ္တဲ့ ပထမဦးဆံုးတီပီသႀကၤန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က Organizer အျဖစ္သာမက တကယ့္ပြဲေန႔မွာ Stage Manager အေနနဲ႔ပါ လုပ္ခဲ့ရေတာ့ ၂၀၀၂ သႀကၤန္မွာလည္း Stage Manager အရမ္းလုပ္ခ်င္ခဲ့ပါတယ္။ Stage Manager ဆိုတာ ဇာတ္စင္အေနာက္နဲ႔ Control Room နဲ႔ကို အခ်ိတ္အဆက္လုပ္ေပးရတာပါ။ ယိမ္းတစ္ခုကေတာ့မယ္ဆိုရင္ ယိမ္းေတြ ready ျဖစ္ၿပီဆိုတဲ့အေၾကာင္း control room ကို လွမ္းအေၾကာင္းၾကားရပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ Control room ထဲက လူက Light ready/ Sound ready ဆိုၿပီး 4,3,2,1 Go ဆိုတာနဲ႔ performance တစ္ခု စပါတယ္။ အဲဒီေနရာက တကယ္အေရးႀကီးသလို အရမ္းလည္း အလုပ္ရႈပ္ၿပီး အရမ္းစည္းစနစ္နဲ႔ တိတိက်က်လုပ္တတ္တဲ့သူျဖစ္ရပါတယ္။ (ေနာက္ပိုင္းႏွစ္ေတြမွာ နာမည္အႀကီးဆံုး Stage Manager ကေတာ့ ကိုဟန္ေသာ္ဦးပါ) ေပ်ာ္ဖို႔လည္းေကာင္း ရင္ခုန္ဖို႔လည္း ေကာင္းတဲ့ အဲဒီေနရာကို လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုၿပီး အဲဒီႏွစ္ Organizer ကိုသန္႔စင္နဲ႔ ကိုေက်ာ္သူရတို႔ကို Meeting မွာ ေျပာပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ သေဘာက သေဘာမတူပါဘူးတဲ့။ ကိုေက်ာ္သူရက “မင္းအဲဒီေနရာ ထက္ကို ပိုၿပီးအေရးႀကီးတဲ့ေနရာမွာ လုပ္သင့္တယ္” ဆိုၿပီး လက္မွတ္ကိုင္ခုိင္းပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လက္မွတ္ကိုင္ရတာ အပန္းမႀကီးေပမယ့္ ေငြကိုင္ရတာကို အရမ္းစိတ္ညစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ စာရင္းဇယားမႏုိင္ပါဘူး၊ လုပ္ရတာ သိပ္ပ်င္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လူႀကီးေတြ စီစဥ္တာကို လက္ခံလုိက္ၿပီး လက္မွတ္ကိုင္ လုပ္ပါတယ္။ လက္မွတ္ကိုင္ဆိုတာဟာ လက္မွတ္ဒီဇုိင္း၊ လက္မွတ္ထဲမွာ ထည့္ေပးရမယ့္ Infomation ကအစ လက္မွတ္ေတြအကုန္ေရာင္းႏုိင္ဖို႔ အလယ္၊ ေနာက္ဆံုး စာရင္းပိတ္တာ အဆံုးထိ လုပ္ရတာပါ။ အဲဒီ၂၀၀၂ သႀကၤန္အတြက္ လက္မွတ္ကို ကၽြန္ေတာ္က ကိုင္ရၿပီး စည္သာက ေငြကိုင္ရတယ္လို႔ မွတ္မိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုသန္႔စင္တို႔ ေနတဲ့ Tampines က Blk 840 ကို အၿမဲေရာက္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အဲဒီအိမ္က Leo တို႔ လြင္မုိးတို႔ရဲ႕ နတ္စိမ္းအေၾကာင္းကိုလည္း သိသင့္သေလာက္ သိေနပါတယ္။ ပုဏၰားနဲ႔ နတ္စိမ္းကို သူတို႔က ဒီလိုေလး ခ်ိတ္ဖို႔ ႀကဳိးစားၾကတယ္။ ပုဏၰားေတြကို ေပါင္ခ်ိန္က သတ္လုိက္မယ္၊ အဲဒါနဲ႔ပဲ သူတို႔က နတ္ေတြျဖစ္သြားမယ္ေပါ့။
ေျပာတာလြယ္ေပမယ့္ တကယ္လုပ္ေတာ့ ေပါင္ခ်ိန္အ၀တ္အစားေရာ ေပါင္ခ်ိန္ေနာက္လုိက္ ေလးေယာက္ရဲ႕ အ၀တ္အစားကိုပါ ခ်ဳပ္ဖို႔လုပ္ၾကရတယ္။ ေပါင္ခ်ိန္ကလည္း ခါးမွာ ခါးပတ္ႀကီးက ပတ္ထားေသးတာကိုး။ အဲဒီခါးပတ္ေခါင္းကလည္း အႀကီးစားဆိုေတာ့ ရွာဖို႔မလြယ္၊ ေနာက္ဆံုး အိမ္ျပတင္းေပါက္လိုက္ကာ ေတြမွာ ခ်ည္တဲ့ အလွသံေခါင္းနဲ႔ အ၀တ္စနဲ႔ေပါင္းၿပီး ခါးပတ္လုပ္လုိက္တယ္ထင္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားထဲမွာ အရမ္းယဥ္ေနတဲ့ ေပါင္ခ်ိန္တီးလံုးပါ။ “ခုိင္ဖံုရုံးဟူ ေပါင္ခ်ိန္တန္” ဆိုတဲ့ တီလံုးကို အဲဒီေခတ္က Youtube မရွိဘာမရွိဆိုေတာ့ လြယ္လြယ္နဲ႔ Internet ကေနလည္း မရႏုိင္ပါ။ လုိက္ရွာၾကရင္းနဲ႔ ပြဲလုပ္မယ့္ေန႔ မနက္မွလား ေက်ာင္းေရွ႕က အေခြငွားဆုိင္ကေန ရလာပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးႀကံဳရတဲ့ျပႆနာကေတာ့ ပုဏၰားေတြ ေသသြားၿပီး နတ္စိမ္းအျဖစ္ျပန္မထြက္ခင္အခ်ိန္ကို ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ဆိုတာပါပဲ။ ျပဇာတ္တို သေဘာမ်ဳိး ကေနတဲ့ၾကားမွာဆိုေတာ့ MC လည္း ထြက္လာလို႔ မရပါဘူး။ ပုဏၰားအ၀တ္အစားကေနၿပီး နတ္စိမ္းအ၀တ္အစားလဲဖို႔ အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ့ လိုပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေတာ့ Puff Daddy ရဲ႕ I'll be missing you သီခ်င္းနဲ႔ ပုဏၰားေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာေျပာင္ေနတဲ့ ပံုေတြကို Slide show ေတြနဲ႔ ျပမယ္ဆိုၿပီး သႀကၤန္မတုိင္ခင္ ညက်မွ 840 အိမ္ေရွ႕မွာပဲ ဓါတ္ပံုေတြ ရိုက္ၾကပါတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ တကယ့္ပြဲေန႔ကို ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ပုဏၰားနဲ႔ နတ္စိမ္းကြာတာက ပုဏၰားက တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ ထြက္ဆိုတာျဖစ္ၿပီး နတ္စိမ္းကေတာ့ ႏွစ္ေယာက္တစ္တြဲ ဆိုၾကတာပါ။ လီယိုနဲ႔ ေက်ာ္ဇင္၊ လြင္မိုးနဲ႔ ကိုတြတ္ပီ၊ ကိုျပည့္နဲ႔ ကြမ္းသီး စသည္ျဖင့္ အတြဲညီညီ သရုပ္ေဆာင္သြားၾကပါတယ္။ ေပါင္ခ်ိန္အျဖစ္ပီျပင္စြာ သရုပ္ေဆာင္သြားသူကေတာ့ ကိုေက်ာ္စိုးပါ။ ေနာက္လုိက္ေလးေယာက္ေနရာမွာေတာ့ ေၾကာင္ခ်ီး၊ သန္႔ေအာင္နဲ႔ ေနာက္ႏွစ္ေယာက္ပါ။ ၂၀၀၁ တုန္းကလို တစ္ရက္လိုမွ တုိက္တာမဟုတ္ပဲ အေစာႀကီးကတည္းက ေသေသခ်ာခ်ာ တုိက္ထားၾကတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကိုတြတ္ပီစာရြက္ေလး နည္းနည္းၾကည့္ဆိုရတာရယ္၊ ေက်ာ္ဇင္က နတ္စိမ္းအ၀တ္ႀကီးနဲ႔ ပုဏၰားတို႔ တီပီမွာကြယ္ဆိုၿပီး မွားဆိုတာေလးက လြဲၿပီး အားလံုး အဆင္ေျပေျပနဲ႔ ၿပီးသြားခဲ့ပါတယ္။ ပထမႏွစ္ ပုဏၰားယိမ္းတုန္းကလိုပဲ ပရိသတ္ရဲ႕ လက္ခုပ္သံေတြဟာ မစဲတဲ့ နတ္စိမ္းယိမ္းအေၾကာင္းကို အမွတ္တရ ေရးသားလုိက္ပါတယ္။
(အစဥ္အလာႀကီးမားခဲ့တဲ့ TPmyanmar သႀကၤန္ေတြအေၾကာင္းနဲ႔ တူတူလက္တြဲခဲ့ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအေၾကာင္းကို မွတ္မိသေလာက္ အလ်ဥ္းသင့္သလို ျပန္ေရးမယ္လို႔ စိတ္ကူးထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔တူတူ ၀ုိင္း၀န္းၿပီး မွတ္မိသေလာက္ ေရးႏုိင္ၾကမယ္၊ မွားတာရွိရင္ ၀ုိင္းျပင္ေပးၾကမယ္ ဒါမွမဟုတ္ အမွတ္တရေလးေတြကို Comment ေပးသြားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အတုိင္းထက္အလြန္ႀကဳိဆုိေနမွာပါ။)
စည္သူ(သံလြင္)
6 comments:
michael kors outlet online
http://www.kobebasketballshoes.us.com
yeezy boost 350
cheap air jordans
air max thea
http://www.tiffanyandcooutletonline.us.com
retro jordans
michael jordan shoes
http://www.kobesneakers.com
adidas nmd
fitflops outlet
michael kors handbags
tiffany and co jewelry
nike huarache
christian louboutin outlet
hermes belt
adidas nmd
nike huarache
adidas tubular runner
michael kors handbags
chrome hearts online
kobe basketball shoes
chrome hearts
nike air zoom
chrome hearts wholesale
adidas nmd
adidas nmd online
tiffany and co outlet
michael kors handbags
michael kors outlet online
fitflops
nfl jerseys from china
nike zoom kobe
links of london
nike kobe sneakers
polo outlet
coach outlet
ralph lauren
burberry handbags
red bottom shoes
new york knicks jerseys
hollister clothing
toms shoes
michael kors
gucci outlet
20173.14chenjinyan
www0822
moncler online
canada goose outlet
christian louboutin outlet
pandora
nike outlet
coach outlet online
hermes belt
nike presto
off white jordan 1
supreme shirt
pandora charms
true religion
james harden shoes
coach outlet
moncler outlet
christian louboutin shoes
ray ban sunglasses
ralph lauren polo
ugg outlet clearance
nike shoes
www1029
nike outlet
adidas shoes
nike clothing
nike shoes
ed hardy uk
fitflops clearance
christian louboutin outlet
ray ban sunglasses
ralph lauren polo
christian louboutin outlet
o0y37o1p93 q7y81r5y00 o3j85s9r85 y7p66w4p12 g3r91i5v21 r8p43p9j29
Post a Comment